Gashmeer Mahajani: “Tamamen beyaz bir karakteri oynamak ilginç değil”

şermin

Member
Gashmeer Mahajani şu anda TV programı Tere Ishq Mein Ghayal’da bir kurt adam olarak rol alıyor. Oyuncu ayrıca kendisine aşık olan kadın başrolü kaçırdığı web dizisi Tu Zakham Hai’nin ikinci sezonuyla geri döndü. Oyuncu, çalışma listesinde filmler, OTT ve TV ile sektörde her yerde var gibi görünüyor, ancak sinemanın yalnızca kendisinin değil, kendisine oyuncu diyen herkesin birinci önceliği olduğunu iddia ediyor. (Ayrıca Okuyun | Gashmeer Mahajani TV’yi Bırakmadı, OTT’den Daha Fazla Kazandığını Söyledi)


Gashmeer Mahajani, Tu Zakham Hai’de bir adam kaçıran kişiyi oynuyor.

Gashmeer, 2019 yapımı Panipat filminde Jankoji Shinde rolünü oynamıştı ve birkaç Marathi filminde rol aldı. “Herhangi bir aktöre sorun, film gibisi yoktur. Bir oyuncunun iş tatmini ve büyüme açısından seçimi göz önüne alındığında, bir film yapmayı, ardından bir web şovunu ve ardından televizyonu tercih ederler. Bu nihai gerçektir. Bugünlerde 8-10 bölümlük bir mini diziyse, o bütçeyle çekildiğinde bir film kadar tatmin edici oluyor” diyor.

Hindustan Times ile yaptığı bir röportajda Gashmeer ayrıca Tu Zakham Hai hakkında konuştu ve geçen yıl Jhalak Dikhhla Jaa’ya katılmaktan elde etmeyi umduğu faydaları paylaştı.

Gashmeer, televizyonda bir “devta-samaan” karakterini oynamanın alıcılar ve seyirciler bulabileceğini, ancak oynamanın ilginç olmadığını iddia ediyor. “Bu (gri) karakterleri oynamak, karakteri oynama şeklinize organik bir unsur getiriyor. Bir devta oynadığınızda, bir aktör olarak süreçten zevk almazsınız, numara yaptığınızı bilirsiniz. Bir aktör olarak tamamen beyaz bir karakteri oynamak ilginç değil. Bir bakıma doğru ile yanlış arasında gidip gelen, yanlış şeyi yapan, kusurlu ve zarar görmüş karakterleri oynamak güzel. Bence insanlar kabul etmeseler bile gizliden gizliye zevk alıyorlar.”

Gashmeer’e göre Tu Zakham Hai, Stalkholm Sendromunun yaygın olarak kullanılan bir tür olmadığını düşündüğü için OTT’deki diğer aşk şovlarından farklı. MX Player şovu romantik bir şov olarak başlamıyor, özünde bir aşk hikayesi.

“Bu öyle çamurlu-çamurlu bir aşk hikayesi değil. Kavya’nın (Donal Bisht’in canlandırdığı) her şey için işbirliği yaptığı, yaşam korkusuyla başlayan, Viraj’ın onu iyileştirmek için verdiği zararı görmeye başladığı acıma noktasına doğru ilerliyor ve adamın yapayalnız olduğunu anlıyor. o büyük bir suç örgütünün imparatoru ve sonra ona aşık oluyorlar, onun için ailelerine karşı çıkıyorlar. Çok zehirli ama kendi iyiliği için zehirli değil, televizyonda bir erkeğin sebepsiz yere bir kızı taciz etmesi gibi. Adamın geçmişiyle güçlü ve derin bir bağlantısı var. Kurban, ona sempati duyan bir psikolog. Bir adam kaçıran olarak güçlü olsa da, onun savunmasız tarafını, neden böyle olduğunu ve belli bir şekilde davranmadığında insanlar öldüğünü de görüyor. Bu onun doğduğu ortamdır. İlk sezonda tutsak eden bir suç hikayesi olarak başlıyor ve zehirli bir ilişki olduğu için ikinci sezonda tamamlanmamış bir aşk hikayesine dönüşüyor.”

“İzleyen kadınlar bile Kavya’nın gözünde Viraj’ı görecek. Hayatındaki tek aklı başında, normal insan olduğu için duygusal olarak güvende hissettiği güvenli yerdir. Şeffaf ve dediğini yapıyor” diye ekledi.

Gashmeer, Jhalak Dikhhla Jaa’nın 10. Sezonunu sekiz yaşındaki Gunjan Sinha’nın kazandığı dördüncü sırada tamamladı. Gösteriden sonra daha fazla veya daha iyi teklif alıp almayacağı sorulduğunda Gashmeer, “Somut faydalara bakmayalım. Fuar boyunca güzel teklifler de aldım. Amaç, yeteneğimi çok geniş bir platformda küresel bir izleyici kitlesi ve sektördeki bazı çok önemli kişiler için sergilemek ve sergilemekti. Misafirler geldiğinde ben bile konserler verdim, onlarla sahneler yapmak zorunda kaldım. Ayrıca yeni dans formları da öğrendim. Ondan sonra birkaç teklif alırsam maaşım artıyor; Hepsi geçici, bu kadar dar görüşlü olmak istemiyorum. Jhalak bana önemli bir etki yaratma fırsatı verdi, ben de öyle yaptım. Bunun meyvelerini genel halk tarafından bilinmeyecek bir süre boyunca toplayacağım. Dört-beş yıl sonra bile orada oturan bir yönetmen/yapımcı işimi görürse, performansımdan etkilendiğini hatırlar ve beni ayakta alkışlarsa ve benimle çalışmayı düşünürse, o benim Jhalak’ı başarılı kılmak amacında. ”